hallo lieve bloggers
het is al weer een tijdje geleden dat ik een berichtje op mijn blog gezet heb.
maar ik heb niet stil gezeten hoor .
alleen ik zit wel vaak achter de computer en kijk op andere blogs , ik laat niet altijd een berichtje achter op de blogs die ik volg,maar ik kijk wel.
maar nu genoeg geklets heb wel weer een aantal kaarten gemaakt,ze komen er aan.
deze kaart heb ik voor een verjaardag gemaakt van een collega .
ik ben helemaal verliefd op deze digi's
groetjes allemaal
Crealies - Eendjes op een rij van Corina
-
Goedemorgen!
Ken je de Z-Fold cards van Crealies?
Ze geven zo'n leuk verrassingseffect bij het openmaken!
Langs de rand van deze kaart heb ik een hel...
3 uur geleden
Hoi Henny, wat een gave digi! Waar bestel jij die? Ik vind je kaartje super! Ik vind de kleuren van je digi ook super, mooi ingekleurd!
BeantwoordenVerwijderenxoxoAnnette
hoi annette..
Verwijderenleuk van je om te komen kijken op mijn blog.
de kleuren op mijn blog komen niet zo goed over
ja de digis zijn leuk ik heb ze gekregen door te ruilen met andere ,heb er ook een paar gekocht zie satured canarie.
maar jij bent ook goed bezig hoor.
groetjes henny