achtergrond

woensdag 19 oktober 2011








hallo dames..

dit is mijn laatste kaart die ik gemaakt heb en een foto van gemaakt.
deze boekkaart heb ik voor mijn zus gemaakt met haar verjaardag.
ze vond het super mooi,haar vriendin vroeg of ik er ook een voor wilde maken en heb ja gezegd.
deze is in de maak bijna klaar.
ook heb ik voor mijn dochter een doosje gemaakt waar tissues in konden voor een mevrouw waar ze bij poetst.
ze is namelijk alpha hulp,deze mevrouw heeft het ontvangen en vond de doos super mooi.
ze kan namelijk de doos met tissues vervangen .


groetjes henny

1 opmerking:

  1. Hoi Henny, Wat super leuk dat je ook een blog hebt, door jou kwam ik erachter dat ik gewonnen heb. Voor de eerste keer heb ik iets gewonnen. Joepie! Jij hebt al langer een blog zie ik. Ik sinds oktober. Heel leuk om te doen en zeker leuk als je bekenden tegenkomt.
    We moeten eigenlijk nog eens afspreken vind je niet, om te knutselen of zo. Hoop dat alles goed is met jullie?! tot ziens xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen